Jah, varför inte;)

Äntligen fått mig lite vila efter en hårt arbetsam dag, eller jag var ju i skolan hela förmiddagen iaf. Sissta lektionen hade jag engelska. Helt klart den första något givande engelska timman för denna terminen där jag fick sitta och läsa en saga för mig själv ovh plocka ut glosor i texten. Hur som helst har jag och min lärare kommit överens om att jag loika gärna kan sitta och läsa bloggar på nätet under den tiden så länge bloggarna är på engelsa. Hur sjukt är inte det? Hallå, jag går i skolan för att sitta och läsa bloggar på engelsa. Jag menar det gör jag väll ändå dom få gångerna jag läser andra bloggar vill säga. Nåväl, nästa vecka blir det till att läsa PerezHiltons blogg på engelska timman. Hur soft låter itne det?... hehe

Älskar er /
             /MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0