Jag är jag, vem tror du att du är?

Förbannad, jag är riktigt förbannad!!! Visst förstår jag att inte hela Sveriges befolkning vill gå omkring som feta kossor redo för slakt. Visst har jag förståelse för att Replay (mitt favorit märke) inte görs i hur stora storlekar som helst. Inte är det inte heller helt sunt att se ut som en fet kossa på 110kg och naturligtvis förlorar ju klädföretagen på att tillverka märkeskläder i större storlekar än 30.

 
Visst har jag gått upp i vikt, jag får inte på mig verken Replay eller Fornarina längre. Och tro mig jag skulle hellre dö än och köpa kläder på Kaphal. För det känns verkligen så iaf dom senaste gångerna jag gått runt i affärerna har jag bara velat lägga mig ner och dö.

 
Exakt så kändes det idag när jag var på Kaphal som jag i vanliga fall aldrig går in i. Kärringkläder säger jag, min mamma skulle ju hellre dö än och handla där. Men mot alla odds hittar jag idag ett par jeans som kanske skulle fungera tills jag gått ner till min vanliga vikt. Efter många om och men går jag in och provar och vad fan tror ni? Tror ni jag kom in i skitjeansen?

 
Åhh, det här gör mig så arg!!! Men vänta ni snart, snart kommer jag i min vanliga storlek igen. Då jävlar ska jag visa er hur man bränner MONEY;)

Älskar er /
             /MissDynamite

                          


Kommentarer
Postat av: Anonym

Feta kossor där sa du nått, är det därför du så sällan lägger upp bilder på dig själv?

2009-11-12 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0