Jag älskar dig Madde!!!

Kom hem för ett tag sedan, har vart nere med tvätten också, jag skulle ha tvättat redan vid fyra men jag kom ju inte hem förrän NU!

Dagen började annars med en förmiddag på Universitetet, sedan bar det av till "Fontana di Trevi" ett jätte mysigt matställe med världens godaste sallad!!! Där vill jag äta nästa gång också. Fast först vart jag jävligt grinig och började jag nästan bråka med servitrisen som stod i kassan för att han till en början inte kunde erbjuda mig det jag ville ha, eller snarare nått av det jag ville ha. Hallå eller ska jag betala för maten vill jag gärna ha lite sörvis, TACK! Till slut fick jag mig då en kyckling sallad, världens godaste kyckling sallad.

Sedan vart det shopping, shopping och åter shopping. Vet inte riktigt vad som tagit åt mig idag, brukar ju sällan hitta någonting jag verkligen vill ha och är det inte nått som jag verkligen vill ha jah då köper jag det inte. Och det här med att jag gått upp i vikt gör ju inte shoppingen mer lockande heller. Men ähh ni fattar poängen va? Jag har med andra ord bränt pengar idag så det får jag vara nöjd med. Kanske beror det på att det är fredag den trettonde idag? Som, ni ju vet är jag kärringen mot strömmen så jag tänkte att om fredag den trettonde är den internationella otursdagen så måste det ju vara min turdag eller nått åt det hållet iaf?

Kommer snart ett inlägg med dagens fynd, håll utkik:) Nu ska jag först ner till tvätten...

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0