Inte långt kvar tills fredag...

Måndagen är ju avklarad och det är ju den jobbigaste dagen i vart fall för mig i skolan. Skit jobbig dag ju och inte nog med det de samma jävla jobbiga diskussion varje jävla gång och Haggan (matteläraren på KPS) kör med samma gammla ohållbara argument. Snacka om att jag var helt slut i huvet när jag en stund senare satt på pysseltimman.

Annars har helgen varit underbar. I lördags så vart jag ju nere på stan och gjorde ansiktsbehandling. Det känns mycket renare nu får jag lov och säga. Köpte även naturprodukter som ska hjäpla till att hålla ansiktet någorlunda fint tills nästa besök.

På kvällen vart det PARTY! hos Ivana med utgång och allt. Det var riktigt kul, med både det ena och det andra.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0