Ingen är perfekt, men jag är ju SÅ jävla nära;)

I LÖVE MY PERFECT LIFE!

Det är inte lätt att vara MissDynamite, men tro mig jag gör så gott jag kan. Vet inte vart jag ska börja, jag ha lyckats få igenom två saker idag. Dels det där med matteläraren, nu har hon väll insett att jag är ett hopplöst fall så hon har gett med sig. Samma sak måste väll ha hänt men vår kursansvarige på universitetet för han har också efter många om och med gett med sig och jag får skriva tentan som hemtenta. Egentligen är det mer eller mindre ett krav i just den här kursen att skriva salstenta men se vad amn kan åstakomma bara man inte ger sig.

Ja, jag är jävligt envis. Jag ger mig inte förrän jag fått som jag vill ha det och när jag väl fått det så är det itne lika roligt längre. Jah, ni förstår vinken, jag sitter här med andra ord och funderar på om jag verkligen vill ha en hemtenta... HAHAHA

Sjukt!!! Ja, jag vet jag är född sån:)

Men hör ni nu ska jag till bibblan, måste kolla upp en sak där. Men vi höres väll sen;)

Älskar er /
             /MissDynamtie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0