Hör och häpna!!!

I söndags kväll/natt gjorde jag en beställning från Lycka.se där jag beställde hårvårdsprodukter för 1300kr. Det blev ju en ganska stor beställning med tanken på att nästan allt var slut här hemma. Det roliga i det hela är att jag redan idag fick ett sms från posten där det stor att jag har ett paket att hämta ut. Jag menar snacka om att Lycko.se är snabba med leveransen, det uppskattar vi naturligtvis. Men jag måste säga att jag ändå är minst lika förvånad som jag var förra gången jag gjorde beställningen och leverasen kom så fort. Men som sagt det är väldigt uppskattat, jag hämtade ut dom på en gång:) Tack så mycket Lycko.se för den snabba leveransen:)

Älskar er /
             /MissDynamite




Här är alltså (nästan) alla mina hårprodukter som jag (nästan) använder dagligen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0