Hoppsan!!!



Jah, det var väll kanske inte meningen att jag skulle bli pissgul i huvet men så här ser det ut. Misslyckat jag vet, men tänk vilken tur att jag har ytterligare en färg att kleta i huvet. Fast det tar jag imorgon så håret får vila lite nu över natten. Annars har jag nyligen vart nere i källaren och hämtat en stickad tröja som ska läggas ut på tradera innom kort. Lovar att visa er vad det är för tröja så fort jag får tummen ur att ta kort på den och lägga ut den:)

Nu ska jag ut med hunden...

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra fredagkväll? / fröken bitterfitta

Postat av: vesna.blogg.se

jaa :D

2009-11-28 @ 02:56:50
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0