Även H&M förbereder för vår...

För vissa känns det mer för andra mindre men för dom allra flesta är vintern den allra svårast perioden på hela året att ta sig igenom. Men inget ont som inte för nått gott med sig, efter vintern kommer nämligen våren. Det går det går fort det, snart är mörkret borta dt går med ljusets hastighet och lika fort går det in modevärlden. Därför ser de stora kedjebutikerna och även andra småbutiker till att ha vårkollektionen framme redan innan jul. Svenska H&M är då inget undantag då de första plaggen för vårkollektionen brukar finnas i butik redan innan jul även här. Och jag menar tom jag som i vanliga fall inte går in på H&M frivilligt skulle faktiskt kunna tänka mig en tripp på stan i dessa bedårande plagg.

Älskar er /
           /MissDynamite




Dom guldiga byxerna till höger på andra raden tex, eller varför inte klänningen längst ner i mitten? Föresten jag skulle kunna ha allt här...Så snyggt ju:)


Kommentarer
Postat av: Samantha

Massa fint från H&M!



Haha, nä det blev det inte! Jag hoppas på ikväll istället!

2009-11-30 @ 12:57:46
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0