Är det verkligen söndag redan?

Känns jobbigt det att helgen gått så fort, jag vill ju ha mer ledighet ju. Visserligen har jag ju inte gjort så mycekt i helgen men ändå. Jag har haft ont i ryggen eller jah det finns ett namn för den sortens smrta jag känt av hela helgen men jag kan tyvärr inte stava till det. Vi badade i fredags jag och Litta (hon var ju så smutsig) och så bara kom det mitt i allt så jag fick sitta på rumpan i duschen och tvåla in henne. Dock är det mycket bättre med mig nu och Litta är så vit och fin hon bara kan bli:)

Jah, så har jag även lagt ut två par skor på Tradera som jag int elängre är i behov av att bevara här hemma. Nej, nu ska vi ut meddet gammla och in med det nya. Ska snart ner och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår, kanske blir till att jag hyr "Flickan som lekte med elden" och kollar på ikväll för inte finns det väll nått vettigt på TV:n ikvall?

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0