Åhh en sån underbar dag det är...

Lyckades få tag på ett X antal lugnande inatt då jag inte alls mådde nå vidare. Vet inte vad som orsaken kan ha vart, dagen i övrigt var ju så perfekt en dag kan bli. Men men idag är ångesten borta och jag mår bättre än någonsin, för idag är det lördag dvs ledighet. Mrotts de så har jag en hel del att fixa ändå... Så snart ska jag ner på stan en sväng för att:

*Klippa mig
*Köpa dricka till ikväll
*Köpa lungnande (så jag har utifall att)

Därefter blir det nog raka vägen hem, för här hemma väntar en massa MÅSTEN...

*Stryka och få in all tvätt från i går i gardaroben
*Städa och plocka, skura
*Få årdning på en massa papper som bara ligger här i pärmarna och även utanför pärmarna
*Läsa boken "Kalla det vad fan du vill"

Och sen ikväll blir det PARTY dessutom, en perfekt dag om nu bara tiden räcker till:)

Älskar er /
             /MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0