Vet ni vad jag har gjort hela dagen? Eller halva iaf;)

Jag vakna ju vid ett ju, men därefter har det hänt massa braiga saker, eller iaf nödvändiga. Tex så har jag lagat mat och städat. Jah, för en gångs skull måste ju någott ovanligt hända i mitt liv också. För ni som läser bloggen ofta vet ju att detta numer är en väldigt ovanlig förekomma här hos mig. Men och andra sidan får man ju ha lite överseende med att jag ju faktiskt pluggar en himla massa. Så idag kände jag att jag var tvungen att ta en lite paus från plugget och istället göra lite annat vettigt också. Så nu har jag gjort det, så nu kommer resten av dagens innehåll bestå av massa plugg och så har jag tänkt att pyssla om mig själv lite. För just nu ser jag verkligen ut som en plugghäst som aldrig någonsin ens kikat upp ur sina böcker, som hindrar hennes väg till spegeln...

Älskar er /
                /MissDynamite




Det här är den bästa hemma gjorda mat jag vet, reseptet lyder följande: Man tager det man haver och öser ner det i stekpannan;)


Kommentarer
Postat av: D

hahaha ...duktig flicka...dags å gifa sig lr?hehhehe

2009-05-11 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0