Vet ni va?

Det blev inget plugg för min del igår. Istället satt jag framför tv:n och kollade på Da Vinci koden som gick på 6:an. Jag bara älskar den filmen, den blir ju bara bättre och bättre ju fler gånger man ser den. Riktigt skönt att för en gångs skull bara få slappa framför tv:n och göra mer eller mindre ingenting. Fast och andra sidan så blir det ju desto jobbigare idag, då det blir desto mer plugg. För jag vill ju gärna kunna skicka in båda arbetena redan imorgon vilket jag satt upp som mål. Sen ska jag även hinna röja undan lite här. Annars så har jag väll inte fler måsten än så idag. Håll tummarna nu för mig att jag hinner göra klart allt tills imorgon så att jag kan skicka in allt som jag tänkt mig.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0