Vet ni att det är fult att ljuga?

Ändå så ljög jag om att det skulle bli en lugn kväll igår. För det är det sista man skulle kunna kalla gårdagskvällen för, den blev minst sagt helgalen. Dessutom var det en massa folk ute så det hela blev hur roligt som helst. Innan vi drog ut hann jag dock göra klart två armband som jag sedan hade på mig under kvällen, och dom höll sig hela båda två. Annars måste jag göra er besvikna och tala om att det inte blev några bilder från gårdagen då vi som sagt var helt uppe i att roa oss, att ta bilder glömdes bort totalt. Nåja det kommer bilder på armbanden sen iaf. Dagens innehåll kommer att bestå av en massa plugg då jag ju har en hel del att plugga. Media handlar det här kapitlet om vilket ju inte borde vara allt för svårt. Men vi får se, ha det perfa så länge.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0