Usch, idag regnar det...

Och det ogillas starkt, men och andra sidan har jag en del att göra idag så egentligen gör regnet inte mig nått. Fast det är ju ändå tråkigt väder, det går det ju inte att sticka under stolen med. Annars har jag stora planer för dagen. Har ju lovat Emily att hjälpa henne att städa hennes förråd, så runt ett tiden bär det av till Emily. Senare ikväll så ska vi också iväg till badhuset och simma, förmodligen ska vi sola också. Fast nu ska jag plugga i ett par timmar så att jag förhoppningsvis kan skicka in arbetet idag. Jag har ju typ bara fem fråger kvar att ta itu med så är jag klar sen:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0