Skönt med vila...

Nyvaken efter en timmas vila, men den vilan var jag verkligen välförtjänt av. Har nämligen varit i farten sen klockan åtta imorse, och det började med min vanliga vakningsprocedur, som i vanlig ordning tog ca en timma. Sedan var det dags för mig att göra mig i ordning för klockan elva hade jag ett möte inbokat. Mötet i sig tog inte mer än en halv timma men det gick bra, väldigt bra. Hade även lovar Emily att hjälpa henne och packa idag, så efter mötet bar det av hem till henne. Kan ni tänka er vad vi packade, ända fram till halv sex, inte undra på att man är helt slut nu. Men iaf nu dröjer det ända fram till fredag innan hon ska flytta, så dit ska jag då och hjälpa till. 

Annars vet jag inte riktigt vad som händer mer ikväll, tror det blir film efter efterlyst. Eller så blir det tidigt i säng, njah vi får se. Ha det fint...

Älskar er /
                /MissDynamite
  



Emily gör rent spisen....



Medan jag packa...



Och packa...



Sedan gick vi över till vardagsrummet...



Men det slutade så här... Jag i soffan och Emily i sängen. PUHH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0