Nyduschad plugghäst...

Som är helt slut i både kropp och själ. Har ju vart på badhuset med Emily och simmat, riktigt skönt och väldigt ansträgande. Måste ju erkänna att konditionen inte är den bästa. De var ju bra länge sedan jag var och simmade, Med all säkerhet över ett år sedan. Men optimist som jag är trodde jag att jag kunde simma 20 längder i samma tempo som förut. Det misslyckades totalt får jag väll säga. Istället fick jag ont i magen med illamående därtill. Jag mådde så illa att jag tom tvivlade på ifall jag skulle klara av att sola efteråt. Men nu mår jag bra och solningen gick också bra så det var nog bara överansträngning det hela berodde på. Så imorgon kör vi igen, dock inte i samma tempo för jag vill inte må dåligt igen. Annars kommer resten av kvällen att bestå av massa plugg, plugg och åter en massa plugg;)

Älskar er /
                /MissDynamite
   


Kommentarer
Postat av: marko

bas odgovara hehehe

2009-05-07 @ 12:49:23
Postat av: marko

hehehe znas sta mislim necu da komentarisem nista

2009-05-07 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0