Nu är det morgon í min värld...

Jah, fastän att majoriteten av Sveriges befolkning redan arbetet av halva sin arbetsdag så har jag nyss klivit upp ur sängen. Kan inte direkt påstå att det finns några speciella planer för dagen. Men vid två ska jag ner på stan och träffa Madde. Vi ska till Mazarin en sväng då Madde antagligen ska köpa lite pysselgrejer, själv har jag ju en massa redan. Hmm troligen blir det en fika på stan också.

Annars har jag även ringt till www.tre.se idag och lyckas få hela 40% rabbat på mina samtalskostnader. Detta innebär för min del att jag nu ska få betala 350 kr/mån istället för 599 kr/mån, inte illa;) www.tre.se är ju så himla bra, dom har alltid bra erbjudanden. Inte undra på att jag hålt mig till www.tre.se i över två år. Varför byta ut något som redan är perfekt, liksom. 

Efter lunch ska jag ringa en massa samtal så jag får ordning på saker och ting, sen ska det pluggas. I övrigt kommer hela min helg att bestå av en massa plugg då jag bestämt mig för att lämna in två arbeten redan på måndag. Ett är iof redan halvklart medans det andra inte ens är påbörjat. Så nu gäller det att ligga i;)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0