Nej jag har inte gett upp bloggandet...

Men däremot har jag haft fullt upp. Blev väckt av Emily imorse det första jag blev, så jag har varit vaken sedan halv elva i förmiddags, de ni. Hon satt väll här till halv fem skulle jag tro och därefter har jag vart nergrävd i mina böcker. Imorgon blir jag nog helt klar med kapitel tolv som jag få se över lite mer sedan ska jag påbörja nästa kapitel. Men jag ska också va med Emily och Monica och så ska jag även ner till optikern klockan två. Utöver det är det en hel del andra småsaker jag måste fixa nere på stan. Dessutom ska det solas och badas på kvällen också så nu har ni fått hela uppdateringen av hur min morgondag ser ut;)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0