Möe med det praktiska nu...

I vanliga fall hatar jag att tvätta på morgonen men jag tänkte jag skulle få det gjort innan Emily kommer. Tror hon skulle komma runt ett tiden och då har jag ju ingen större lust att springa upp och ner för och hämta och hänga tvätt. Vad gäller vädret här idag kan jag säga att det suger rejält, tydligen har det regnat hela natten och inte har det slutat än. Skulle ju egentligen behöva gå till Lidel med men jag tror inte jag gör det i det här regnet. Kan ju lika gärna ta det imorgon, så kan jag och Emily dricka Power King istället för miXXed up även fast att miXXed upen är godare, men ändå. Men nu får ni ha det så bra så ska jag försöka vakna till liv, det tar ju ett tag för mig som ni ju redan vet.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0