Lugn fortsättning...

Det har minst sagt varit en lugn dag idag och så kommer även kvällen att fortsätta. Har nyligen varit på Mastmagasinet och käkat tacos buffé. Fy fan vad gött det var, inte undra på att jag knapt kan andndas nu. Fast det lägger väll sig snart, hoppas jag. Annars är väll tanken den att vi nu ska fortsätta pyssla en stund framöver här nu och när vi tröttnat på det blir det väll antagligen film och myspys framför Tv:n. Hoppas ni också får en jätte mysig kväll...

Älskar er /
                /MissDynamite



Ankan som skrämde slag på Emily;) Den värpte ägg men sånt förstår inte Emily. Hon var nämligen helt säker på att den försökte smitta ner henne med fågelinfluensan.



Emily på ute serveringen...



Efteråt tog jag mig en cider, vilket inte är helt fel efter maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0