Loppis är väll inte min grej helt enkelt...

Var ju på loppisen som Mazzarin här i stan anordna men dessvärre hittade jag ingenting. Köpte visserligen lite snören men de va ju inte på själva loppisen utan inne i affären som de brukar va. Så nu kan vi med säkerhet säga att loppis inte är min grej. Men iaf när jag kom hem efter loppisen gick jag och la mig igen så jag somnade om och vaknade typ nu. Satt nämligen uppe till klockan fyra igår och gjorde läxa, och när jag var klar med den så började jag pyssla och då är det ju svårt att slita sig. Men det blev ett par örhängen och ett armband iaf. Armbandet tycker jag dock blev lite väl enkelt så det klassar jag som "inte klart än". Örhängena är däremot helt klara och supersnygga.
Annars så kommer resten av dagen bestå av plugg, en massa plugg och förhoppningsvis lite pyssel också.

Älskar er /
                /MissDynamite



Visst bler mina öronhängen fina?



Snören som troligen kommer bli till armbans innom kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0