Klockan må va mitt i natta men...

Men än är jag vaken, faktiskt lite beroende på att mitt liv fungerar bäst så just nu, då jag oftast gör sånt som hör vardagen till dagtid och pluggar nattetid, sover gör jag när jag hinner. Nåja, jag borde egentligen sova nu för imorgon väntar en riktigt lång dag. Detta i sin tur innebär att jag förmodligen inte alls kommer att uppdatera, så därför gör jag det nu. Imorgon bär det nämligen av till Karlskoga för min och Emilys del. Jag ska ju på en EEG- undersökning som tar runt en timma att göra och sen är det tänkt att vi ska utforska Karlskoga lite. Måste erkänna att själva namnet Karlskoga låter som om det vore värsta hålan eller tom nått i stil med en liten stig ute på landet. Men saken är den att jag tror att det finns en hel del att utforska, då jag åkt igenom Karlskoga vid två tidigare tillfällen som jag nu gör min bedömning på. Hoppas nu bara att min bedömning stämmer överens med verkligheten.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0