Kan ni gissa?

Nu antar jag att min lärare fått nog av mig. Jag var ju orolig innan idag över att jag inte skulle få några uppgifter idag, så jag tom ringde till skolan. Men nu jävlar har min lärare fått nog av mig så nu har han skickat uppgifter till fyra kapitel på en och samma gång. Så låt mig anta att han nu tror att han ska få vara i fred ett tag fram över. Snacka om att jag garvade när jag såg detta. Dessvärre kunde jag ju inte låta bli kapitlen så jag har så klart suttit hela dagen och pluggat fram till nu. Emily var ju här ett tag innan idag så då pluggade vi tillsammans en stund sedan fortsatte jag själv. Detta har ju resulterat i att jag snart är klar med kapitel 14 och 15 som i och för sig räknas som ett kapitel, men består av 30 sidor. Fast som sagt är jag ju nästan klar med det, ska bara se över det lite mer och kanske ändra lite om det behövs så att det förhoppningsvis kan skickas iväg redan imorgon. Så här är vi minsann effektiva. Dessutom tror jag säkerligen att min lärare kommer få sen en rejäl shock. Men han blir inte av med mig förrän jag har geomfört det här, det ska han ha helt klart för sig. Jag är en envis liten jävel jag:)


Imorgon kommer Emily igen, och pluggar lite med mig. Troligen blir det lite pyssel också, så att det inte blir allt för enformigt med allt pluggande. Klockan börjar ju bli lite mycket nu men förhoppningsvis så kommer jag upp i tid imorgon så jag får ringa några samtal som jag borde ringt för länge sedan. Fast det viktigaste imorgon är att jag får tag på syon på skolan och även sjukgymnasten. Jag har ju så himla ont i ryggen nu mer, tror det beror på att jag sitter vid datorn lite för mycket och sen har det ju säkerligen men min tidigare skada att göra också. Men hur det än må vara med den saken är det nu dags att sova.

Älskar er /
                /MissDynamite



Ungeför så här ser det ut hemma hos mig också just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0