I'm back efter lite ledighet i helgen...

Tog lite ledigt nu i helgen för att sitta och plugga, för det är det enda jag gjort i helgen... PLUGGAT

Annars idag har jag varit nere en sväng på stan och mött upp Emily, och nu sitter vi här och ska väll antagligen snart påbörja en liten pysselstund. Vet inte riktigt vad det kommer bli men något blir det väll allt. Annars så kommer jag nog sitta och pyssla hela dagen och/eller pyssla med mig själv. För det känner jag att det har jag inte gjort på väldigt länge. Men det blir det idag då jag inte har något plugg kvar, skicka ju in det jag hade i morse. Får hoppas jag får nytt imorgon trotts att min lärare tagit ledigt denna vecka. Fast det är ju inget som ska behöva gå ut över mig och mina studier, så imorgon ska jag ringa och skälla på dom. Så nu vet ni det;)
Har föresten fått i mig världens godaste frukost som Ulla gjorde till mig imorse... muma de;)

Älskar er /
                /MissDynamite




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0