HOT!!!

Först och främst måste jag be om ursäkt för en usel uppdatering, jag har bara haft SÅ mycket att göra under dagen. Dels har jag vart på Lidel och handlat, köpte en del så det var riktigt tungt att bära hem allt. Två backar "miXXed up" väger ju en del, plus en massa saker därtill. Har även tvättat en massa och jag håller på och tvättar än. Riktigt jobbigt när det samlats på sig så pass mycket som det gjort. Jag borde nog tvätta oftare, men och andra sidan är det ju inte mitt fel att jag har så mycket kläder att det lätt skulle funka med att tvätta en gång i månaden utan att jag skulle behöva oroa mig för att inte ha nått rent att sätta på mig. Men nog om tvätt, mellan varven har jag också hunnit ner på stan en sväng. Min medicin håller på att ta slut så jag fick hämta ut ny på apoteket. Linser har jag också hämtat ut, så nu blir det till att byta dom imorgon och så hann jag även i på Lindex en sväng där jag köpte ett nagellack från Depend. Jag har ju varit skeptisk till detta märke, men nu har jag haft nagellackcket på naglarna i fem dagar och det har hållt sig riktigt bra. Så därför köpte jag ett nytt i denna ljuva färg. Denna färg är ju gudomligt fin, tycker ni inte det?

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0