HOT!.!.!

Gladiatormodellen håller i sig även i sommar. I och med att modellen redan förra året blev riktigt HOT, kommer det nu i år modeller med både, klackar, kilklackar, nitar och fransar. Och det är även i år HOT för den modemedvetne att stoppa tosingarna i. Personligen tror jag inte att jag kommer investera i några nya gladiatorer i år eftersom att jag har mina från förra året. Dom är importerad från Kroatien redan förra året, men lugn modellen kommer till Sverige i år.
Så för min del känns det lite onödigt, men för er som tänkt investera i nya sommarskor, satsa på gladiator stuket. Det kommer stort i sommar och är därmed riktigt HOT även i år.

Älskar er /
                /MissDynamite


HOT, HOT, HOT....och åter HOT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gillas starkt ...

2009-05-06 @ 15:42:44
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0