Fult upp hela helgen...

Hela helgen har verkligen varit proppfull av diverse händelser som hindrat mig från att blogga tidigare, men nu så. Det började ju med flytten i fredags som nu ju redan vet. Höll på och flytta hela dagen men jag somnade sent på natten ändå och igår gick jag upp tidigt med så jag var lite halvsleten hela dagen igår. Dock hann jag med en hel del ändå. Träffade en supersöt kille, som jag tillbringa hela dagen med. Senare på kvällen bar det av till Emily där vi gjorde oss i ordning för kvällen. På köpet fick jag även träffa hennes päron, vilket var riktigt roligt. Hade ju inte träffat dom tidigare men jag måste säga att jag gillar dom, riktigt trevliga var dom också.

När vi väl var klara tog vi en taxi ner till stan, där det röjdes rejält under hela kvällen ända in på små timmarna. Oftast brukar jag vara riktigt pigg på kvällar och nätter och därmed brukar utgång över en helgen ine vara något större problem, brukar tom orka sitta vid datorn ett par timmar efter krogen. Fast riktigt så blev det inte inatt, då jag istället knapt hann innanför dörren innan jag stupade i säng. Och dagen idag har varit den seeeegaste på bra länge, men men imorgon hoppas jag på att nya uppgifter kommer in så jag får nått vettigt gjort. Ha det gött;)

Älskar er /
                /MissDynamite
 



Partybrudarna är på G;)



Gårdagens PartOutfit... (väldigt dålig bild tyvär) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0