En väldigt enformig dag...

Måste erkänna att det är oerhört enformigt att sitta i soffan med datorn i knät från morgon till kväll. Jag har ju inte ens hunnit blogga något, har ju bara varit en massa plugg. Fast nu så är jag nästan klar, så jag blir nog helt klar imorgon. Om jag inte tar ledigt förstås, och det kanske jag gör för det är ju fredag och nu har jag ju suttit flera dagar och bara pluggat. Var dock tvungen att ta ett litet avbrott innan idag och gå ut med Litta. Var ju inte en allt för lång promenad men den dög. Så imorgon blir det mer plugg, eller så blir det nått helt annat bara för att få bryta av och ta en paus.

Älskar er /
                /MissDynamite


Litta i det gröna gräset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0