En sån underbar dag...

Har nyligen haft besök av Therese, Madde och en tjej från Stockholm vid namn Sara. Lite tjejsnack är ju aldrig fel snarare tvärtom. Samtidigt har jag tagit itu med tvätten här hemma så nu är även det avklarat, underbart. Men nu är jag ensam igen, så nu ska jag ta itu med en massa andra viktiga saker. Få se hur mycket jag hinner för ikväll blir det antagligen  utgång. Sara och hennes kusin kommer upp lite senare så det ska bli kul. Ser ju verkligen framemot att träffas igen då vi inte setts på väldigt länge. Ha det fint nu så hörs vi lite senare...

Älskar er /
                /MissDynamite



Therese sitter i soffan och softar... Visst ser hon ut att trivas?...hehe



Madde ser väll ut att trivas hon med... eller?



Men Therese bytte plats av någon anledning...



Sara och Therese.... Och en MASSA tjejsnack;)... De mys de, jag lovar...hihi



Kommentarer
Postat av: Therese Lindström

Blev faktiskt väldigt nöjd med bilderna på mig för en gång skull.. Annars brukar jag se så tjock ut :o eller göra någon konstig min.. men nu blidde det perfa. bilderna på sara och madde blev också fiina

2009-05-04 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0