En sån härligt underbar dag...

Har varit uppe sen tio imorse då jag pluggade lite, är faktiskt klar med kapitlet nu men jag har inte skickat in det än. Ska nog skicka in det ikväll, när jag får lite tid för mig själv. Annars har jag varit på stan med Madde och käkat på Japansk-Koreansk restaurang, ett nytt ställe vid namn Sun-Ran. Vet inte riktigt om det var riktigt nått ställe som jag kommer att besöka igen då maten inte föll mig i smaken alls. Men och andra sidan så överlevde vi, både jag och Madde;) Sen blev det även en sväng till Mazzarin innan klockan blev två och det var dags att gå iväg till optikern. Där tillbringade jag en hel timma så här kan vi snacka om att jag nu fått en extremt noggrann synundersökning. Men nu ska jag umgås med mina vänner som är här.

Älskar er /
                /MissDynamite



Mmm, Madde avnjuter maten;)



Till synes var maten helt ok, smaken var dom ett kapitell för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0