En riktigt mysig dag på stan...

Inte för att Kristinehamn är någon stor stad men i vanlig ordning så gick jag och Madde igenom alla affärerna som finns här. Det gör vi jämt, fast oftast köper jag ingenting. Det är nämligen inte riktigt min typ av kläder i affärerna här. Fast det är ju alltid kul att kolla runt, vem vet en dag kanske man hittar någonting. Men så var inte fallet idag. Däremot kanske jag hittar någonting imorgon då Mazarin (pysselaffären) anordnar en loppis imorgon. Inte för att jag är så mycket för det där med begagnade ting men är det böcker och pyssel tillbehör så ska det nog gå bra, ifall jag nu hittar nått jag vill ha vill säga.  
 

Annars så har vi förutom en runda på stan även hunnit med en fika och så har vi suttit här och pysslat lite. Åhh, jag tycker att det är så himla roligt med pyssel. Så jag satt kvar och pysslade även efter att Madde åkte hem, så nu är jag klar med ett jättefint armband. Måste säga det att jag är riktigt nöjd med det jag lyckats åstadkomma idag. Fast nu tror jag nog att jag måste ta och plugga lite.

Älskar er /
                /MissDynamite



Visst blev det ett fint armband?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0