Dagens nyheter är här...

Äntligen morgon, har en massa att plugga idag innan jag ska iväg och simma med Emily senare ikväll. I övrigt blev det ju inget bloggande går bla pgv att jag satt i bloggmöte hela dagen igår. Jag och Emily satt och bolla bloggidéer, gjorde upp scheman och så pyssla vi lite emellanåt naturligtvis. Det blev lite av varje men det blev mycket gjort så nu har jag massa nya idéer om vad bloggen i framtiden kommer att handla om. I övrigt så jobbar jag även på att skapa ett nytt utseende till bloggen. Jag försöker göra detta helt själv men naturligtvis har jag ju redan fått lite hjälp att komma igång. Men som sagt det är mycket att göra idag, och jag ska börja med att plugga.

Älskar er /
                /MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0