Åhhh, så myspys...

Dagen i Karlskoga med Emily har varit helt underbar. Vi lunchade, gick runt i affärer och avslutade med en fika på ett jätte mysigt ställe. Kommer inte riktigt ihåg vad stället hette men det får verkligen ett plus för inredningen som tillförde en riktigt mysig stämning samtidigt som kladdkakan var så himla kladdig och god. Himla myspys, vi var inte hemma förrän klockan sex, så nog var vi trötta när vi kom hem. Jag var till och med så trött att jag slumrade till i ett par timmar. Men samtidigt är det ju förståerligt med tanken på att jag gjort en så kallad EEG- undersökning det första jag gjorde när vi kom till Karlskoga. Undersökningen tog visserligen inte allt för lång tid, men jag tyckte ändå den var jobbig och väldigt krävande.

Det går ju till så att personalen kopplar dig till en apparat med hjälp av elektroniska "ploppar" som sätts fast på olika ställen i huvudet med hjälp av nått klet. Under hela tiden ligger man still på britsen medan "plopparna" mäter av spänningen i hjärnan. Det jobbiga här är just det att man efter en viss tid ska flåsa i tre minuter, sedan ska man titta och blunda med jämna mellanrum, blinkande ljus i ögonen ska man stå ut med också. Så jah, jag resultatet av undersökningen blev huvudvärk, som tur var gick den över ganska snabbt. Så det blev en massa mysig dag på stan till ändå:)

Och snart blir det sängen för imorgon måste jag upp tidigt igen då jag ska på ett möte som börjar klockan elva. Men förhoppningsvis hinner jag ju blogga lite innan mötet, men det får vi se imorgon.

Älskar er /
                /MissDynamite



Emily i bussen på väg till Karlskoga...



Efter att de elektroniska "plopparna" tagits bort blir man så här snygg i håret.



Mumma vad gått det var på kina:)



Så här ser jag ut när jag är mätt och belåten:)



Dags för rökpaus...



Och vila;)



Kladdkaka är mums, mums...



SÅ söt!
Håller ni inte med om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0