Åhh vilken lättnad...

Båda arbetena är inskickade, dvs både kap 12 och 13. Så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av natten. Men imorgon hoppas jag på att få nya kapitel att jobba med för imorgon ska jag till Emily. Dels så ska jag ju hjälpa henne med att plugga till körkortet men mellan varven ska även jag så klart också hinna att plugga lite. Jag tycker föresten inte att jag gör annat än just pluggar, men men. (Där har vi ju dessutom förklaringen till den senaste tidens dåliga uppdatering).


Annars har ju Emily vart här idag, och konstigt nog har vi faktiskt varit riktigt sociala med varandra. Jag satt och pluggade framför datorn och hon satt och pysslade, men ändå kunde vi föra ett samtal emellanåt vilket ju är väldigt ovanligt för att vara vi. Oftast blir det ju så att både jag och hon är så pass inne i vårat pyssel att det kan gå flera timmar emellan vi säger något alls. Kan tyckas vara ett roligt (roligt = konstigt) sätt att umgås på, men det är vårat sätt iaf.

Men som sagt imorgon kommer förhoppningsvis nya kapitel jag kan jobba med, annars vet jag inte vad jag gör. 

Älskar er / 
                /MissDyanamite

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0