1 Maj demonstration...

Demonstrationståget fick dock gå utan mig. Jag har nämligen haft fullt upp med att ligga på balkongen och sola, superskönt ju. Men jag måste säga det att det märktes rejält på demonstrationståget att jag bor i en moderat kommun. Med det vill jag alltså säga att demonstrationståget var på tok för kort, dock fint att se att något händer. Jag stor på balkongen och kolla ut när det kom iaf.

Hmm annars så har jag nyligen fått i mig världens godaste måltid, nämligen räkmacka. Det behöver ju liksom inte vara så omständigt, man tar ju det man haver som man brukar säga. Dock är majonnäsen en väldigt viktig ingrediens för att få till en riktig räkmacka... Mumma va det iaf.


Annars så blir det väll till att slappa framför tv:n ikväll, tror iaf inte att det händer så mycket mer. Ska dock försöka komma ut och gå lite vid en nio tiden, fast innan dess så har jag en hel del annat att ta itu med.


Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0