Vilken dag

Idag vart det allt lite stressigt på morgonen när jag gick upp. Självklart fick jag ju lite sovmorgon iaf men jag är ju van med mycket mer. Men ska jag vara ärlig så gillar jag sånna här dagar, när det händer saker. Fast jag gillar inte att komma för sent, vilket jag var nära på att va då  jag kom iväg till skolan allt för sent. Jag slängde i mig frukosten/lunchen och kuta iväg. Men som tur var så kom jag ju i tid, vå visst var det väll värt all stress. Det är nämligen så att våran lärare är den som brukar stå för förseningarna så vi som elever kommer ju aldrig försent då läran själv är sen. Men det var roligtoch lektionen gick fort. För fort tom, jag så nu måste jag plugga en massa hemma istället.
Hmm sen har jag även vart på den så kallade "pysseltimman". Jag gillar ju att pyssla och att vara kreativ så det här är den perfekta avkoppling för mig. Fast jag hade nog velat att jag hunnit med mer än vad jag faktiskt hann med. Visserligen har jag idag påbörjat en del av det som slutligen ska bli en klädhängare till hallen. Utöver det så han jag även att laga två armband och dessutom påbörja att göra ett eget. Bild på armbanden kommer senare.
Nu är frågan vad mer jag hinner med idag. Jag hade ju gärna velat fortsätta på min klädhängare vilket jag ju kan göra här hemma. Men jag skulle även vilja gå till badhuset en sväng för lite motionsimning. Hmm jah vi får väll se vad det blir, jag kan ju inte göra allt på en gång. Självklart finns det ytterligare måste idag då jag även måste gå och handla, plugga och duscha Litta. Hon som är helvit blir ju lätt så himmla smuttsig nu när det är sånt här vidrigt väder ute.  
Hm jah fast nu ska jag gå in till Ulla och se vad hon gör. Bild på grjerna jag gjort idag kommer som sagt upp lite senare.
Älskar er /
                /MissDynamite


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0