Vampyr?!?!

För höra imorse att jag antagligen är en vampyr eftersom att jag ofta sitter uppe på nätterna och sover på dagarna. Men kan det verkligen vara så att jag är utav dom? Vampyrer är ju djur som är vakna hela nätterna och sen när det börjar ljusna ute så sover dom. Jag menar det är ju exakt så jag också fungerar. Jag har suttit och pluggar hela natten, till tidigt imorse. Men så vid halv nio så la mitt internet av, då va jag arg ska ni veta. Så jag gick och la mig, täckte för fönstret i sovalkoven och sov ett par timmar. Fast det blev inte mer än tre och en halv timma. För sen kom Ulla och väckte mig, och sen dess har jag vart vaken. Var först ute på långisen med Litta, för motion är ju viktigt. Därefter har jag vart i farten och städat hela lägenheten. Men nu är det iaf ordning här så nu inatt kan jag plugga utan att störa mig på saker och ting som inte har med plugget att göra. Jag har dessutom gjort ett försök till att filma lägenheten men min kamera var tyvärr inte tillräckligt bra för det. Men pappa kommer ju hit snart så då jag ska be han ta med en kamera så att jag får det här gjort någon gång. Det tråkiga just nu är att jag börjar känna av tröttheten så nu går jag nog ner till kiosken snart och köper mig ett par RedBull så jag har nått att dricka inatt:) Jag menar jag kan ju inte vara törstig mitt i natten när jag ska plugga och allt, det går ju inte för sig. Tror allt att jag är lite av en vampyr trotts allt , eller vad säger ni?
Och eftersom att jag inte lyckades filma lägenheten så ska ni få se lite bilder på hur rent och fint det är han nu:)

Älskar er /
                /MissDynamite



Så här ser min lilla lya ut från "köket". Och anledningen till att jackerna ligger i folöljen än är den att jag ännu inte fått upp min klädhängare på väggen:( Men visst ser det ändå rent ut?




Och så här ser det ut från andra hållet, dvs balkongshållet. Sen har jag även en sovalkov, hall en megastor balkong, som jag också tänkt att visa. Fast det får vänta tills pappa kommer så jag kan filma istället, det syns mycket bättre då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0