En dålig dag:(

Vilken jäkla dag det har varit idag. Jag har mått så himla dåligt, så både jag och mormor har sovit sen jag kom från skolan. Jah, för jag tog en sväng till skolan idag fastän att jag mådde skit dåligt. Ville ju inte bara sitta hemma hela dagen, men jag måste säga det att jag inte fick nått gjort överhuvudtaget idag. Så hur stor mening det var att jag gick dit vet jag inte, men antagligen var det inte allt för meningsfullt. Lite synd faktiskt, jag som tycker om "pysseltimmarna" så himla mycket. Men mår man skit så mår man, såna här dagar har väll alla.  Imorgon ska jag dock försöka umgås med min mormor lite mer. Sen har jag masa andra saker som jag måste fixa på stan och i samma veva så ska jag väll visa runt mormor lite här på stan. Så det ska bli roligt, men nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på tv:n och kanske bli lite tröttare så att jag så småningom kaske tom somnar:)
 
Älskar er /
                /MissDyanmite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0