PartyParty!!!

Oj, vilket ös det var igår. Med massa folk ute på krogen, hälig stämning och allt var bara så perfekt. Jag var ju så himla taggad igår redan innan vi gick ut så det bidrog ju säkert mycket till att det blev så pass lyckat som det blev, iaf för mig. Mia stack ju i vanlig ordning hem redan vid ett tiden hon, och jag stanna kvar. Jag brukar ju va sist ut från krogen och så även igår. Men jag hade kul även efter det att hon stuckit. Träffade ju en snubbe som heter Kristoffer, om jag inte mins fel. Det var så himla roligt för han var helt inne på att han skulle ragga upp mig, jah ni vet krogragg. Vi träffades ju så klart på dansgolvet i och med att jag i vanlig ordning tillbringar större delen av utekvällen där. Så han kom fram till mig och började dansa och det var väll ok. Men sen när vi gick ut började raggningsreplikerna, och jag trodde jag skulle dö av skrattattackerna som kom med jämna mellanrum inom mig. Men vi malde på tills krogen stängde sedan gick vi hem till mig. Jah, asså inte enbart jag och han utan jag och en massa andra människor bla Lizza som jag hade bjudit in på efterfest. Och nej jag bjöd han inte ens, han tog det för givet att han fick hänga på. Men iaf vi va väll en sex personer som satt här och efterfesta hemma hos mig till en fyra, halv fem. Därefter körde jag ut alla. Alla utom Kristoffer för han fick inte tag på sin kusin David som han skulle sova hos. Så han fick låna min soffa över natten. Jah, inte för att den är världens bekvämaste att sova i men hans val stod ju mellan soffan eller balkongen så han valde soffan. Tycker ju jag iof att han gjorde helt rätt i. Jag menar jag hade inte velat sova på balkongen om jag var han heller. Otroligt nog somnade han omedelbums trotts att soffan inte är vidare bekväm att sova i. Själv gick jag inte och la mig fören halv sex imorse, jag var ju hur pigg som helst. Och nej jag låter inte okända människor sova hemma hos mig bara sådär. Visst jag känner inte Kristoffer sedan tidigare men jag känner två av hans kusiner så därför fick han ta soffan. Annars hade han åkte ut med huvudet före. Men nu har jag iaf fått iväg honom så nu är han inte mitt problem längre.
Annars så har det inte hänt så mycket idag. Jag har vart på apoteket och nu tänkte jag att jag skulle stryka klart det jag inte hann med igår. Därefter borde jag nog städa lite det ser ju inte klokt ut här. Så nu vet ni det;)

Älskar er /

                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0