Då kör vi...

Nu ska jag snart börja med göra mig i ordning för dagen. Jag klev nyligen upp ur sängen så det vore väll på tiden. Förhoppningsvis får jag väll även lite tid över till att städa i garderoben för det behövs verkligen. Fast jag måste vara klar runt två tiden för då ska jag ner på stan. Jag lämnade ju inte ett par skor till skomakaren igår så nu idag ska jag hämta dom. Jah, så kanske jag kan ha på mig dom redan ikväll. Fast jag tror iof inte det, jag har haft dom ute så många gånger nu så nu är jag riktigt trött på dom ändå. Fast vi får se dom kanske passar bäst till klädseln jag ska ha ikväll. Inte för att jag vet vad det blir för klädsel men det får vi se, det kanske är just därför det är så lämpligt ifall jag hinner röja i garderoben lite. Nåja vi får väll se vad det blir.

Prata nyligen med Mia, så vid tretiden när jag är klar på stan så ska vi till badhuset och simma lite. Motionssimning är ju bra, det ger ju motion iaf så varför inte. Sen därefter får vi se vad som händer. Fastspikat är att det blir utgång ikväll men fram tills des har jag allt för mycket att ta itu med. Så jag tror inte jag hinner allt idag, men jag ska försöka.  
Fast nu måste jag rusa. Jag ska göra mig i ordning som sagt och därefter så har jag lite annat för mig. Så vi hörs lite senare:)

Älskar er /
                /MissDynamite
 
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0