Bare en rekomendation...

Nu har det varit en sån där stressig dag igen, en sån där dag som det händer saker och ting. Det gillar jag skarpt. Jag började dagen med att tvätta. Och medan tvätten låg i maskinen, så har jag gjort både det ena och det andra. Dels så har jag vart på Coop och köpt lite saker. Sen har jag vart hos en av frisörerna här på stan för att fråga om vad hon rekommendera för schampo till mitt hår. Men hon sa bara det jag redan visste och rekommenderade mig det schampot som jag redan använt nu i säkert ett år eller nått. Schampot jag använder mig utav är av märket Matrix och är faktiskt väldigt bra men det kostar ju 185kr för 250ml också, fast det är det värt. Men nu har jag hittat en sida på internet som säljer dessa schampon för ett mycket billigare pris. Så jag har ju suttit här och tänkt göra en beställning nu i flera dagar men problemet är bara det att det finns så mycket produkter från Matrix på denna sida. Så jag tänkte om jag kanske skulle prova något nytt då mitt hår blivit mycket friskare nu. Men det var tur att jag inte gjorde någon beställning, för det verkar som att jag ska hålla mig till de produkter jag redan använder. Men jag rekommenderar starkt detta schampo och även balsam finns att köpa till.

Kan även meddela att även Emilie nu har börjar använda sig av detta schampo. Visserligen för en annan hårtyp men det är ju så det är vi är ju inte alla lika och inte våra hår heller. Hon köpte schampot igår men jag skulle tro att det inom kort kommer en recension om detta på hennes blogg som ni kan gå in och kika på. Gå då in på emilieba.blogg.se.

Nu från en sak till en annan. Igår när Emilie var här så pratade vi om hårförlängningar och då tipsa hon mig om att den salongen jag var inne på idag. Dom skulle tydligen göra betydligt billigare hårförlängningar i jämförelse med det jag tidigare fått ge för mina. Och visst var det bra mycket billigare men det var tyvärr inte den sortens förlängning jag är ute efter och van vid så nej det blir ingen förlängning på den salongen. Jah har ju inte tänkt göra nått mer med håret nu på ett tag men till sommaren vill jag vara långhårig och platinablond. Så jag har ju tid på mig att se mig om efter ett billigare alternativ. Men hittar jag inte det så får det blir HB i Borås som föregående gångerna. Min frisör  Hellene är ju en jätte bra frisör och det har blivit lika bra varenda gång jag vart hos henne. Och håret hon använder sig av är riktigt bra då det håller sig fint i upp till nio månader.

Men nog om hår nu. Nu ska jag ta itu med tvätten och ta mig en RedBull. Sen ska jag in till Ulla och fålla hennes gardiner.


Älskar er /
                /MissDynamite
                                                  Matrix sleek schampo  250 ml
Det finns massa olika färger på schampoflaskorna beroende på att dom är för olika hårtyper. Men det här är den jag andvänder och jag tycker den är jätte bra. Det finns som sagt balsam också men flaskan ser likadan ut. Skillnade på dom är förutom innehållet att det står på flaskorna vad innehållet är.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja jag prövade det idag och jag tror ja aldrig mer ska byta shampoo :P

2009-03-13 @ 18:17:26
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0