Fågelskrämma?

Nej, jag är verkligen inte den som sticker under stolen med att jag gillar att sticka ut och synas men någon måtta får det väll ändå vara. Ska man vara udda och synas så ska man ju göra det med stil. Visst har jag förståelse för att alla inte kan sticka ut på samma sätt, för då sticker man ju inte ut längre, då blir man ju än i mängden iaf. Men som sagt lite måtta får det ju ändå vara. Jag menar man behöver ju inte gå bokstavligen halvnaken på stan för att synas. Dock verkar det ju finnas delade meningar gällande ämnet. Lady Gaga tex, hon är garanterat den mest kända världsstjärnorna med flest misslyckade/desperata försök att sticka ut. Om hon nu väljer kläderna själv innan hon går ut eller om hon har en stylist vet jag inte men visst ser det inte helt lyckat ut? Så nu är fråga vem vill se ut så här? Jah, förutom Lady Gaga förstås.
Någon?
Neh jag tänkte väll det.
Men världsstjärnan verkar iaf vara övertygad om att hennes stil är helt rätt och har därför gått ut med att hon inom kort hoppas kunna lansera sin egna klädkollektion. HJÄLP! 





Nåja, vi får väll ändå hoppas att den blivande klädkollektionen inte blir någon större hitt. Jah om inget annat så inte här i Sverige iaf. Jag vill ju gärna kunna gå utanför dörren utan att bli ihjälskrämd av fågelskrämmor mitt i stan. Nu har jag sagt mitt. Vad säger ni om Lady Gagas stil, Flipp eller Flopp?

Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0