Doktorn var ju inte alls farlig...

I vanliga fall har jag ju en tendens av att kunna sova väldigt länge på mornarna. Jah tom så länge som fram till två, tre på eftermiddagen. Dock börjar det nu sakta men säkert att vända. Jag vet inne om det beror på att mormor är här kanske, för hon går ju upp redan vid sextiden hon. Men och andra sidan sover jag ju med öronproppar så att hon går upp tidigt har ju ingen koppling med mig och att jag sover. Jag menar jag hör ju ingenting ändå med öronpropparna i. Men nog om det. Det finns ju faktiskt en hel del fördelar med att inte sova bort hela dagen. Som idag tex, jag har redan hunnit med ett läkarbesök och en provtagning på labbet gällande min laktosintolerans. Jah, för troligen är jag laktosintolerant även fast diagnosen ännu inte är faststäld. Måste även säga det att det gick hur bra som helst hos läkaren. Han var inte en sån där gammal läkare som vänder på allt man säger till sin egna fördel. Nej, den här läkaren utgick från hur jag la fram mina problem. Perfekt, det är ju exakt så som det jämt borde vara. Men sen var han ju inte så gammal heller, och inte särskilt ful heller. Läkarna jag hittills fått träffa har ju vart gamla och fula så de är väll därför jag alltid irriterat mig över TV program som utspelar sig i sjukhusmiljö. Jah, läkarna där är ju alltid så himla snygga, vältränade osv. Så det är väll klart att det stört mig. Sånt fanns ju inte på riktigt, inte i min värld. Fast nu gör det de, för nu har jag fått träffa en snygg läkare. Nåja får nog släppa ämnet nu men det kommer nog ta ett tag till skocken lagt sig, och det kommer nog ta ett bra tag.   

Men från en sak till en annan nu. Mina röda glashyllor som jag tjatat om ganska länge nu har jag också hämtat ut. Och dom blev faktisk betydligt snyggare irl än vad jag hade tänkt mig dom. Så det var verkligen positivt. Visserligen fick jag ju inte med några konsoler som jag också hade beställt. Men jag betalade bara halva priset av det vi först hade kommit överens om. Så 250kr fick jag ge för hyllorna som enligt överenskommelsen skulle gå på 500kr. Verry God säger jag bara;)



Men som sagt det har ju sina fördelar att gå upp i tid, det blir ju en del gjort. Och till detta ska jag då lägga till att jag även hunnit tvätta en massa tvätt. Så nu snart ska vi till Coop också.

Visst har jag varit duktig idag? ;)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0