Tiden går fort när man har roligt

Ja, oj tiden går verkligen fort när man har roligt. Klockan har ju redan hunnit bli halv fyra och jag sitter fortfarande här med mina böcker och pluggar. Såg det inte förens nu och jag som måste upp tidigt imorgon. Jag tror jag måste upp redan vid åtta tiden imorgon då jag har en massa ärenden på stan som jag måste ta itu med, och jag som är van att sova till en tolv, ett på dagen. Nåja om jag går och lägger mig nu så borde jag väll komma upp i tid imorgon. Eller vad säger ni? Jag är ju väldigt trött nu så jag kommer nog somna omedelbumms. Borde ju egentligen gått och lagt mig tidigare med vetskapen om att jag faktisk ska upp så tidigt som vid åttatiden men "Den kommunala självstyren" år ju så roligt att läsa om. Jag har ju alltid vart intresserad av politik och har även sedan tidigare haft planer på att engagera mig politiskt. Fast tyvärr har det ju inte blivit någonting av mina planer. Jag har ju alltid haft så mycket annat omkring mig så tiden har väll inte räckt till för det. Men att läsa om det tycker jag verkligen är roligt så jag antar att det är därför jag fortfarande sitter upp fastän klockan är halv fyra. Fast om jag nu tänker efter lite så har jag ju faktiskt inte lika mycket omkring mig som jag tidigare haft. Jag kanske borde söka mig till något parti som passar mig någorlunda bra och börja engagera mig. Politik är ju kul när man väl förstått vad det går ut på. Nåja nog om mina politikdrömmar, nu måste jag verkligen sova annars kommer jag inte upp imorgon.  
Älskar er /
                / MissDynamite  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0