Stress!!!

Det blev tyvärr ingen simning idag heller. Men och andra sidan har jag haft fullt upp ändå. Jag har till att börja med vart ute med Britta på en lång promenad i raskt tempo. Så där fick jag min dagliga motion ändå. Jag vet inte riktigt vad hon tycker om dessa promenader men jag tyckte iaf att det var väldigt skönt, och hon ligger fortfarande helt utslagen i soffan inne hos Ulla. Hur som hälst när vi sedan kom hem blev det en dusch för oss båda. Jag var ju super svettig och hon var super skitig så det passade bra med en dusch då tyckte jag. Därefter fick jag lite mat i magen. Hade ju inte ätit något innan promenaden och så det var allt gött det. Jag brukar ju aldrig äta frukost så nog var jag allt hungrig, för att ine säga vrålhungrig. Men det var inte enbart pga hungern som det var så gott utan också för att Ulla hade gjort nått kollebojs med korv och tomatpuré på en hård macka och sallad till var det riktigt Mumma. Men här fick det inte gå någon tid till spillo.
Direkt därefter gick vi ner på stan jag och Ulla. Hon skulle ju till bankomaten och jag skulle ju hämta ut mina skor som jag ska ha på mig ikväll. Vi hann även med en sväng in på systemet för ikväll ska det ju firas att det är fredag. Jah inte för att det spelar någon större roll för mig i och med att jag är ledig 24/7 men ändå. Eller ledig är jag ju inte men jag bestämmer ju själv över mina studiertider. Så jag kan ju plugga klockan fyra en måndag morgon allt går ju via datorn ändå. Fast nog om det nu för nu är jag lite stressad, Mia kommer snart och jag har lite grejer kvar jag ska göra innan dess. Tvivlar starkt på att jag ens hinner att stryka hälften av mina kläder som ska strykas, men jag påbörjar lite här nu så får vi se hur långt jag hinner innan hon kommer. Nu får ni ha det så bra så hörs vi lite senare eller om inget annat så hörs vi ju inatt.

Älskar er /
                /MissDynamite



Här är det jag fått i mig idag, mumms vad gott det var:)



Här är klackarna som jag fick lagade idag. På bilden här syns det inte riktigt hur bra det faktiskt blev men jag har inte tid nu att ta någon bättre bild. Fast skomakaren nere vid pressbyrån han är jätte duktig. Han har lagat fleratalet av mina skor och det har blivit lika bra varens gång. Dessutom är han billig 125 kr fick jag ge för att få båda klackarna lagade, vilket ju är jättebilligt i jämförelse med vad jag tex hade fått ge i Borås då det kostar minst det dubbla där. Så han vid pressbyrån är att rekomendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0