Söndagar = vilodagar:)

Har faktiskt vart vaken nu ett tag då jag både hunnit med att se på Lets Dance och käka lunch. Men jag känner mig dock inte helt vaken än. Visserligen är jag ju betydligt piggara idag mot vad jag var under hela gårdagen men ändå inte helt pigg. Nåja idag ska jag bara vara seeeg och göra minsa möjliga. Ska försöka plugga lite så fort jag vaknat till liv men utöver de så blir det inte så mycket mer. Hmm kan även medela att hissen stannat för typ 104 gången så nu är Ulla väldigt orolig, och jag är trött så visst går vi bra ihop;P Nu ka jag gå och låsa dörren så ingen kommer in här då jag sover för nu ska jag gå och lägga mig igen, så vi får höras när jag vaknat igen.



Älskar er / 
                /  MissDynamite


Kommentarer
Postat av: D

fan va snygg du va där alltså:)

såååå söööt!

2009-03-01 @ 14:45:20
Postat av: D

jävla hissjävlen ...ingen rolig hiss de där..ha sj åkt den å tyckte inte om de;)

2009-03-01 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0