Snart bär det av mot Borås;)

Det ser ut som fan här hemma nu men det är väll sånt man får räkna med när man packar. Jag antar att jag även den här gången har med mig allt för mycket grejer men det är väll också sånt som hör till. Men till skillnad från förra gången jag reste bort så har jag iaf inte med mig fem par skor den här gången. Nej, jag har bara med mig ett par, ahh och så ett par som jag ska ha på mig, sen har jag även ett par hos päronen som jag glömde förra gången jag var där. Har inte med mig allt för mycket party kläder och inte allt för mycket vardagskläder heller. Så ska jag vara helt ärlig så begriper jag inte alls hur jag lyckats fylla hela resväskan den här gången också. Det ligger säkert en massa onödigt där som jag inte kommer ha någon större andvändning av men vad gör man åt det? Föresten ska jag sova nu för jag måste nog packa ner det sissta imorgon, dvs datorn och lite annat sånt. NattiNatta

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0