Seeeega söndagar...

Så godmorgon, idag tog jag en riktigt lång och skön sovmorgon. Underbart var det. Fast jag har även hunnit med att stryka alla kläder som legat lite överallt här hemma. Så nu är dom ur vägen. På köpet har jag även bränt min mage med kanskten på strykhjärnet i vanlig ordning. Aj vad ont det gör. Ah så nu ska jag in till Ulla kolla vad hon gör. Sedan ska jag vila lite, kanske kolla på en film. Sen behövs det ju även städas här, jag orkade ju inte göra det igår. Och plugga ska jag också hinna med idag. Men utöver det ska jag nog göra minska möjliga. Dessutom är det grått och mulet ute och på de så snöar det. Riktigt tråkigt väder alltså, egentligen vill jag bar ligga och lata mig hela dagen men vissa saker måste jag ju göra. Men nu ska jag in till Ulla.
 

Älskar er / 
                /MissDynamite
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0