Så skönt

Nu har jag fått min dagliga motion. Kom nämligen nyss in med Litta från en lång, rask promenad mot Picasso. Det var riktigt skönt faktiskt. Tror i och för sig inte Litta tyckte det för visst protesterade hon allt. Men det var inget jag brydde mig om, hon behöver motion. Och jag med för den delen. Både jag och litta skulle ju inte ta någon större skada av om vi gick ner ett par kilon så det här var bara nyttigt för oss båda. Jag funderar faktiskt på att införa en sån här promenad dagligen. Fast hur det blir med den saken får vi nog se. Nu känns det iaf väldigt bra och jag är pigg. Fast det har jag ju varit hela dagen, mest beroende på att jag haft fullt upp tror jag. Brukar ju vara trött större delen av dagen annars men inte idag.

Nu ska jag ringa min kära mami, sedan ska jag stryka kläder så jag har det gjort tills imorgon. För imorgon väntar ett minst lika stressigt schema som idag. Eller det kanske inte blir lika stressigt men nått åt det hållet iaf. Fast det får vi ju se imorgon. Fast nu får ni ha det så bra så kanske det blir ett inlägg till innan läggdags:)

Älskar er /

                /MissDynamite


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0