Pankakor, Dörmmar och Fika, hur går det ihop?

Vad mätt man blir av mormors pankakor. Världens godaste pankakor och riktigt mättande är dom också. Så man kan väll säga att jag fått i mig några stycken för mycket, inte undra på att jag mår lite illa nu...hehe
Men förhoppningsvis går det snart över. Sitter just nu med datorn i knät och bloggar samtidigt som jag kollar på Ugly Betty. Tycker det programmet är väldigt bra faktiskt men eftersom att jag inte har så mycket tid över till att sitta och kolla på TV så missar jag ju det oftast. Fast jag älskar ju allt som har med skor, kläder och mode att göra. En utav mina stora drömmar har länge varit att bli en världskänddesigner. Att vara just världskänd kanske inte är det viktigaste, men i längden handlar det ju om att tjäna på det man gör. Jah så att man kan fortsätta med det och samtidigt försörja sig på det.

På tal om annat så har jag och mormor varit en sväng på stan med. Fast det var väldigt jobbigt, jag har ju så himla ont i ryggen av någon anledning. Fast nu blir det fika på BlåValvet med Monica och Madde. Jag mår ju fortfarande skit, vilket jag gjorde igår också men nu måste jag verkligen komma ut lite så jag så småningom kanske mår lite bättre också. Men vi hörs efter fikat. 

Älskar er /
                /MissDynamite
 


Här är min kära mormor med pankakorna i högsta hugg:) Visst är hon söt?:)


Kommentarer
Postat av: Monica

haha så söt hon är alltså :)

ser riktigt gott ut med för den delen :D

2009-03-24 @ 17:13:21
URL: http://citcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0